اختلال سامانه‌ بانک‌ صادرات و ملی برطرف نشد!

شنبه 6 تیر 1405 - 14:40
مطالعه 1 دقیقه
بانک
خدمات بانک‌های ملی و صادرات به دلیل آثار باقی‌مانده از حمله سایبری پیشین با اختلال فنی روبه‌رو شده است.
تبلیغات

به گزارش زومان، ماجرای اختلال در خدمات بانک ها گویا نقطه پایانی ندارد و در حالی که پنجشنبه گذشته شرکت خدمات انفورماتیک از برطرف شدن اختلالات خبر داده بود، اما گزارش ها حکایت از آن دارد که همچنان بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانه‌ها دچار اختلال شده است.

بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد این وضعیت در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساخت‌های فنی و سامانه‌های متمرکز بانکی رخ داده است.

تیم‌های فنی و امنیتی شرکت خدمات انفورماتیک در حال شناسایی منشا اختلال، ایمن‌سازی سامانه‌ها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.

این شرکت اعلام کرد که صیانت از اطلاعات و دارایی‌های مردم در اولویت قرار دارد و بر پایه بررسی‌های انجام‌شده، هیچ‌گونه دسترسی غیرمجاز به داده‌های مشتریان گزارش نشده است.

نظرات

© 1404 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومان تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.