تمامی اختلالهای ایجاد شده در خدمات کارت محور بانکهای کشور که ناشی از یک حمله سایبری بود، برطرف شد.
تبلیغات
به گزارش زومان، شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد از صبح امروز تمامی اختلالهای به وجود آمده در خدمات کارت محور بانکهای کشور برطرف شده است.
بانکها اکنون به صورت معمول در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.
بهگزارش ایسنا از شرکت خدمات انفورماتیک، این محدودیتها از ظهر روز گذشته و در پی حملات سایبری اعمال شده بود. هدف از این اقدام، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و حفاظت از امنیت اطلاعات و داراییهای مشتریان اعلام شد.
محدودیتهای اعمال شده در پی این حملات، خدمات کارت محور سه بانک ملی، تجارت و صادرات را تحت تاثیر قرار داده بود. با اقدامات فنی صورت گرفته، دسترسیها به حالت عادی بازگشته است.