با پول نقد به پمپ بنزین بروید!

سه‌شنبه 2 تیر 1405 - 15:35
مطالعه 1 دقیقه
پمپ بنزین
سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت از مشتریان خواست تا زمان رفع اختلالات بانکی، برای پرداخت هزینه سوخت از پول نقد استفاده کنند.
تبلیغات

به‌گزارش ایسنا، رضانواز، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور اعلام کرد به دلیل بروز اختلالات گسترده در سامانه‌های بانکی، احتمال انجام موفق پرداخت‌های الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت بسیار پایین است.

او از شهروندان خواست برای جلوگیری از معطلی، بهای سوخت را به‌صورت نقدی پرداخت کنند یا در صورت امکان از روش کارت‌به‌کارت استفاده کنند.

از صبح امروز، کاربران بسیاری از کندی و اختلال در خدمات بانکی و درگاه‌های پرداخت آنلاین خبر داده‌اند. این مشکلات باعث شده است تا انجام تراکنش‌های بانکی در سراسر کشور با دشواری مواجه شود.

گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد علاوه بر بانک‌های ملی، صادرات و تجارت که پیش‌تر با مشکلات مشابهی روبه‌رو بودند، امروز خدمات بانک‌های کشاورزی، رفاه و چند بانک دیگر نیز دچار اختلال شده است.

آیا شما نیز در انجام تراکنش‌های بانکی امروز با مشکل مواجه شده‌اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

© 1404 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومان تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.