حمله به ترامپ از تلآویو: تو اسرائیل را فروختی!
دونالد ترامپ پس از امضای تفاهمنامه با ایران، با انتقادات شدید رسانههای اسرائیلی مواجه شد.
تبلیغات
به گزارش زومان، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از امضای تفاهم نامه با ایران هدف حملات رسانه های اسرائیلی قرار گرفته و اسرائیل هیوم نیز در گزارشی با انتقاد از رئیس جمهور ایالات متحده نوشته است: آقای رئیس جمهور، شما به منافع انسانی جهان روشنفکر آسیب جدی وارد کردهاید و ممکن است برای همیشه به عنوان رئیس جمهوری که تحقیر آمریکا را رقم زد، در یادها بمانید. شما به اسرائیل خیانت کردید.
این رسانه اسرائیلی خطاب به ترامپ ادامه داد: شما شکست خوردید. شما فرصت را از دست دادید. مگر اینکه برخلاف توصیه معاون رئیس جمهور و فرستاده خود مسیر خود را تغییر دهید.