دولت یارانه نقدی این ۳ دهک را بازگرداند

شنبه 27 دی 1404 - 16:29
مطالعه 1 دقیقه
یارانه نقدی
دولت یارانه نقدی ۵۰ درصد از افرادی را که به حذف آن اعتراض داشتند را وصل کرد.
تبلیغات

به گزارش زومان، دولت همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، یارانه نقدی (۴۵ هزار تومانی)‌ آن دسته از خانوارهایی را که قطع کرده بود؛ برقرار کرده است و تا این لحظه نیمی از معترضان به حذف این یارانه که در سه دهک بالای درآمدی بودند، یارانه شان وصل شده است.

این تصمیم در پی تصویب آئین نامه ای جدید در ۱۸ دی امسال اتخاذ شده شده است و طبق اخبار رسیده به فارس، دولت بر مبنای آن یارانه ۵۰ درصد معترضان به حذف یارانه را به طور خودکار وصل خواهد کرد.

طبق اعلام قبلی دولت، ۹۰۰ هزار نفر نسبت به حذف یارانه‌شان در قالب سه دهک بالای درآمدی معترض شده و این اعتراض را در درگاه مرتبط ثبت کرده بودند.

آیین‌نامه جدید دولت، یارانه ۴۵۰ هزار نفر کسانی که در دوره اخیر یارانه‌شان حذف شده، برقرار شده است و اطلاعات مابقی معترضین هم به سازمان امور مالیاتی داده می‌شود تا بر اساس روش‌های درآمد قطعی مورد بررسی واقع شود.

نظرات

© 1404 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومان تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.